sobota, listopada 12, 2011

Z polywore cz.1

Masz konto na polywore.com? Nie, jeżel lubisz tworzyc własne zestawy to je załóż!
Za pomocą tej strony możecie brać udział w wielu modowych konkursach, przeglądac stylizacje innych dzewczyn(z całego swiata!) i oczywiście komponować oraz publikować własne zestawy....

wtf...? @#
made by evon1 featuring a cotton blazer


Zestaw jest prosty. By nie wiało nudą do zwykłych ciemnych rurek i topu można dodać marynarkę i kolorowe dodatki...:)

Wykorzystane produkty:

$30 - juicycouture.com

£25 - axparis.co.uk

£30 - hm.com

$41 - zappos.com

$129 - zara.com

$20 - oasis-stores.com

£6.99 - hm.com

Evon&Edyta

5 komentarzy:

  1. fajny blog

    Vampire77

    OdpowiedzUsuń
  2. hej tu,Michaelinka,ogolnie nie lubie takich blogow,ale ten mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam lubie takie blogi a ten szczególnie !0

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw!
    Na polywore mam juz konto ale zestawy dopiero zaczne robić

    :)

    UUUU... ostatnio byłam uwas chyba 1m-c temu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wolałabym szpilki, wyglądałyby świetnie, ale przecież coś można zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że zechciałaś skomentować naszego bloga :)
Pamiętaj jednak by nie używać niestosownych słów :)
Edyta&Evon