wtorek, września 06, 2011

10 Najlepiej Ubranych...


Na stronie amerykańskiego czasopisma Vogue możemy znaleźć ciekawy artykuł pt. ,,10 Best Dressed".
Opisuje on nam 10 najlepiej ubranych sław znalazły się tam  m.in. :


Beyoncé Knowles ubrana  w piękną długą suknie która zaslania jej brzuszek,jak wiadomo, gwiazda spodziewa się dziecka...                           
Sarah Jessica Parker postawiła na prosty,krój który podkreśla sylwetkę,a jednolity wzór dodaje jej seksapilu ...



Maria Sharapova wybrala prostą elegancje w starym stylu ta kreacja bardzo do niej pasuje..





Więcej kreacji znajdziecie na stronie :
http://www.vogue.com/fashion/10-best-dressed/ten-best-dressed-september-5-2011/



Edyta&Evon

9 komentarzy:

  1. Wszystko świetne ale suknia Beyonce jest naj!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ale mi osb. nie podoba się strój Sharapovej....

    OdpowiedzUsuń
  3. SUKIENKJA BEYONCE MA PIĘKNY KOLOR!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny blok, jednak lepiej by było, gdybyś dodawała więcej zdjęć.
    Crossfire.

    OdpowiedzUsuń
  5. blog* ;O
    w porę się zorientowałam xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym kogoś innego umieściła w tym rankingu.

    PS. Na zapytaj mam nick Meadow.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem z zapytaj.com
    ProfesorPeanutButter

    podoba mi się motyw. treść jest Ok. w ogóle super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog jeszcze tu wpadne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten blog,na pewno przy odrobinie czasu będę tu wpadać :)
    Jestem z zapytaj : Olkaa<33

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że zechciałaś skomentować naszego bloga :)
Pamiętaj jednak by nie używać niestosownych słów :)
Edyta&Evon