sobota, listopada 12, 2011

Mi Manera na Facebook'u!

            Wraz z Edytą postanowiłyśmy założc stronę naszego(skromnego) bloga na Facebook.
            Zapewne wiele zwas korzysta z tego portalu społecznościowego, teraz możecie z jego pomocą obserwować co nowego pojawia się na Mi Manera.
           Po każdym dodaniu nowego posta, poinformujemy was o tym na naszej stronie na Fb. Jeżeli będziecie chciały możemy wysyłać wam krótką wiadomośc z ogólnym opisem najnowszego wpisu na bloga,  w zależności czy temat was zainteresuje czy nie możecie dowiedziec się więcej Mi Manera(wiedomości wysyłamy każdemu kto wyrazi na to chęć i poinformuje nas o tym).
            Na Facebook'u możecie także poradzić się nas w sprawie modowych problemów, wszystkie z wielką chęcią rozwiążemy :)
          Wystarczy kliknąć Lubie To i zaprosić Mi Manera do znajomych...:

http://www.facebook.com/#!/pages/mi-maneramodablogspotcom/233742400022340 
>>> Lubie To

http://www.facebook.com/pages/mi-maneramodablogspotcom/233742400022340#!/profile.php?id=100003111326151 
>>>  tu mozesz zaprosić nas do znajomych.

Evon&Edyta

1 komentarz:

Dziękujemy, że zechciałaś skomentować naszego bloga :)
Pamiętaj jednak by nie używać niestosownych słów :)
Edyta&Evon