sobota, grudnia 10, 2011

Moda czy nie-moda?

Po dłuższych zastanowieniach co jest naprawde modne a co jest tylko przejściowym hitem doszłam do wniosku ,że chyba mój mózg jest za słaby jak na przemyślenia modowe...
Niewiedząc czy poświecić całego posta na moje rozważania czy może przedstawić znowu HITY na ten sezon, stwierdziłam że podziele go na pół. W przerwach pomiędzy moimi rozważaniami przedstawie wam żeczy "nieśmiertelne"



A więc tak: Po tych moich cięzkich rozmyslaniach stwierdzam, że  za żecz modną można uzanć coś co można łączyć ze wszystkim, musi spełniac obowiązujace trendy i być... ciekawe. Co z tego że założysz sukienkę, którą każdy ma w szafie, nie wyrózniasz się. Chcąc uważać sie za osobę MODNĄ, musisz się wyróżniać, a nie ginąć w tłumie!


Żeczą, którą zawsze można pokazać jest z pewnościa niezwyciężona mała-czarna, łącząc ją z różnymi dodatkami niezależnie od obowiązujących trendów jesteś cool. Popularne teraz małe-białe są  HOT tylko na jakis czas szybko przeminą... I oto chodzi...
Osoba modnie ubrana musi umieć łączyć obowiązujące trendy z nieprzemijającymi elementami...



Po przeczytaniu wstępu do bloga www.avenueoffuture.blogspot.com spostrzegłam jeszcze jedną żecz.
Źródłem modowych inspiracji, nie powinny być magazyny typu Bravo czy 13-nastka. Najgorsze co może spotkać nastolatkę chcącą byc modnie ubraną to ślepe podążanie za trendami z tych magazynów. Tak jak napisała autroka bloga Avenue Of Future, lepiej opierać swoje stylizacje na tych z magazynów typu Vogue, Glamour, Fashion Magazine czy ELLE.


Wszystko co dotąd zapisałam nie dotyczy jednak mody z "runway'ów" i "czerwonych dywanów"- Tam obowiązuja inne zasady. Czy teraz, czy za dwa lata,pokazując się z torebką Alexandra McQueena wyglądać będziesz obłędnie.
O haute couture nie wspminam, to inny dział mody...

 

22 komentarze:

  1. Przepraszam za tzw. "zapłon", jeżeli chodzi o odpowiedź ;-) Wielkie dzięki, za wspomnienie o moim blogu w notce, to dla mnie przyjemność! Tak jak mówisz, żeby być modną, trzeba wyróżniać się w tłumie - podstawa. Buziaki, Natalja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta suknia na ostatnim zdjęciu jest dla mnie idealna na studniówkę ; DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Post może być, ale mam 2 zastrzeżenia:
    1) jeśli chcesz już prowadzić prawdziwego bloga to przykładaj się do ortografii bo pierwsze co zobaczyłam to "żecz"
    2) niektóre zdjęcia już widziałam na tym blogu, może warto byłoby znaleźć nowe

    OdpowiedzUsuń
  4. na tym blogu piszesz o różnych markach i w ogóle o modzie i widać że się znasz a jak poszła do top model jedna dziewczyna o zapytali jej się co to Gucci a ona powiedziała że nie wie - jak ona chce zrobić karierę .

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy dasz foto nagród z losowania ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizuje konkurs na moim blogu więc ZAPRASZAM Ciebie i wszystkich na mój KONKURS SYLWESTROWY oraz drugi świąteczny Z NAGRODAMI. Szczegóły na mojej stronie

    NAGRODY TO: przepowiednia dla Ciebie, coś z ciuchów i coś z kosmetyków oraz biżuteria. WSZYSTKO JEST NOWE Mnóstwo nowosci także będzie w tym miesiącu.Miło będzie jeśli zostawisz jakiś komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy będą wyniki loterii

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe czarne są naj ;D
    Pozdrawiam i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny artykuł:)
    założyłam właśnie bloga o modzie wpadnij jutro będzie nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka i supper blog . Zapraszam do mojego .. www.corektor.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog ciekawy. Przy okazji zapraszam na nowy blog http://moda-sex-warkoczyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chce taką torebkę!!

    Zaparszam do mnie po recenzje filmowe, dzięki mnie wybierzesz film dla siebie: http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ! Obserwuję i komentuję - liczę na to samo u mnie ! Pozdrawiam cieplutko. < 3


    glass-windmill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Tobą współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Ty. Dzięki niemu możesz zarabiać za każdym razem, kiedy Twój fan zrobi u Nas zakupy.

    Jak możesz nas zareklamować? Mamy dla Ciebie kilka propozycji. Możesz umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Możesz także umieścić na swojej stronie baner sklepu eobuwie.pl

    Masz jakieś inne pomysły na promocję? Opowiedz nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.
    Napisz do nas: partner@eobuwie.com.pl i przedstaw swoją propozycję.

    Zapoznaj się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog!:)

    Obserwuje i liczę na to samo:)

    Zapraszam do mnie:http://photo-my-passion.blogspot.com/

    Ps:Śliczna torebka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna torebka na 1 zdjęciu :)

    Świetny blog więc dodaję się do obserwatorów ;)

    Zapraszam na mojego bloga : http://fashion-forever--stars-whenever.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chanelka jest po prostu boooska zapraszam na mój blog o modzie http://bontonchic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super! :) wpadłam ze strony zapytaj i dodaje do obserwowanych.
    kandulix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ! torebka jest suuuper:)
    Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała moje 2(!)blogi:)

    agata-zdzisiu.blogspot.com

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    Jeśli to zrobisz to ja zaobserwuję twój;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zapraszam do mnie :) http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest śliczna.
    Co do twojego zdania, to masz trochę racji. Ja tam lubię się wyróżniać, choć jednocześnie nie być w centrum uwagi, ale moda ma to do siebie ( moim zdaniem), że raz jest coś modne, a za chwilę co innego. Jeżeli ktoś ma sporo kasy- okej, niech kupuje, ale jak nie ma, to jest problem. Moda jest zmienna i ciągle coś innego jest na topie. Raz wymyślą coś nowego, a za chwilę stara moda wraca do łask. Tak uważam.
    Zapraszam na swojego bloga:
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że zechciałaś skomentować naszego bloga :)
Pamiętaj jednak by nie używać niestosownych słów :)
Edyta&Evon