poniedziałek, grudnia 05, 2011

Sesja teen Vogue - Flash Mob: Pretty Party Style

Teen Vogue zaprezentował nam juz kilka stylizacji na  sylwestrowe imprezy. Co znajdziemy w sesji:"Flash Mob: Pretty Party Style"? Z pewnością świeżość, niewymuszoną elegancję i młodzieżowy luz, dla każdego coś dobrego. Co o tym sądzimy- przeczytajcie same!




Evon: Wszystke zestawy bardzo mi się podobały. Wszystko ze sobą współgra i się łączy, nie można zarzucic stylisom Teen Vogue niedopasowania do siebie poszczególnych części garderoby... Stylizacje sa dziewczęce, moim zdaniem wręcz słodkie, co może być spowodowane natłokiem pastelowych kolorów. Oczywiście słowo słodkie nie wiąże się z określeniem złe! Ta słodycz wręcz zżera mnie od środka i chciałabym posiadać choć jeden z zestawów... I tu pojawia się problem. Uważam że słowo TEEN przed wyrazem Vogue powinno wiązac się z wybieraniem ubrań w cenach na kieszeń nastolatków. Nie każdy może zainwestowac w bluzkę 70$!
Wracając jednak do samej sesji, spodobało mi się także połączenie wielu hitów na ten sezon.
W zestawy ciekawie wpleciono zarówno futerko, cekiny jak i motywy zwierzęce wraz z gwiazdkami.
Najbardziej podoba mi się jednak połączenie żółtych rurek z  metaliczną marynarką i różową torebeczką. Zielona koszula z  kołnierzykiem dodaje wszystkiemu "grzeczności".


Ps: POLECAM BLOGA MODOWEGO: My world You world.
Fakt że zajmujemy się tymi samymi tematami nie wyklucza polecenia tego bloga :)
Życzymy ciekawej lektury.... : http://myworld-nelly.blogspot.com/
Evon

5 komentarzy:

  1. Jeżeli jedna bluzka naprawde kosztowała 70 zielonych to chyba lepiej że niepodałyście reszty cen!!!!!

    ale fajnie fajnie :)

    a losowanie superaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ta słodycz zżera od środka xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ładnie oby tak dalej!
    podoba mi sie zarówno opis sesji, podkreślenie że łączy aktualne trendy, i wg cały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sesja ale zestawienie strojów mi się nie podoba gdy by patrzeć na każde ubranie osobno to są ładne ale razem brzydko

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że zechciałaś skomentować naszego bloga :)
Pamiętaj jednak by nie używać niestosownych słów :)
Edyta&Evon