piątek, października 21, 2011

Nie udane stylizacje gwiazd...

Na pokazie Gosi Baczyńskiej, mogliśmy zaobserwować dziwne zjawisko pozaziemskie pokryte milionem drobnych czarnych łatek... Istota ta okazała się być jedynie młodą (byłą) gwiazdą polskiej sceny muzycznej. Starając się znów podbić polskie sceny TOLA SZLAGOWSKA musi być zauważana na wielu przyjęciach. Niestety Tola wzieła chyba te słowa swojej nowej menadżerki zbyt dosłownie i założyła na siebie okropny płaszczyk i... kapcie?
Same nie wiemy czy obuwie które dziewczyna ma na sobie są to wychodzone buty Emu czy może zwykłe ciepłe kapciuszki? Co prawda piosenkarka trzyma w dłoniach "prawdziwe" buty lecz chyba niema zamiaru ich przyodziać!



Kolejna gwiazda którą niesposób było ominąć to IZA MIKO. Owinięta błyszczącą niebieską folią aktorka pozowała na premierze swojego najnowszego filmu. Zestaw ten ma przesłanie:
"Nieważne jak ciężkie są czasy zawsze trzeba sobie jakoś radzić..."
Folię aluminiową Izabella połączyła z czarnymi szpilkami i kopertówką w tym samym kolorze.


Ostatnią "kreacją" jaką przedstawimy jest...:


Chodząca reklama coca coli! Natalia Lesz postawiła na połączenia czerni z mocną czerwienią. Wysokie kozaczki i rajtuzy da się jeszcze znieść, niestety Natalka postanowiła jeszce zaszaleć i dodała do tego sukienkę z dawnym logo znanej firmy produkującej napoje gazowane...
Chyba nie był to chwyt reklamowy? ??

Evon&Edyta

5 komentarzy:

  1. Świetny blog. Moim zdaniem kreacja Natalii Lesz nie jest taka zła, chociaż z logo to była przesada. Kolorystyka mi się podoba. Zapraszam do mnie http://szalonemarzeniaaledospelnienia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystraszyłam się... szczególnie Toli, Miko nawet nie tak tragicznie, ale ja czegoś takiego bym na siebie nie założyła. W życiu!! Natasza to chce z siebie zrobić wielką gwiazdę.. szkoda, ze nie wie jak.. Cola jej raczej nie pomoże.
    Pozdrawiam, www.LiceumKayuko.blog.onet.pl -> wejdziesz? proszę... ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże tola *o*. Ił.
    Blog super obserwuję od dawna. ;)
    Zapraszam do mnie ; http://diy-bysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju Tola mnie przestraszyła wygląda jak upiór po 90-siące:(
    PS FAJNYYYY blog zapraszam na mój:) http://some-fashion.blog.onet.pl/Hej,2,ID438206773,n

    OdpowiedzUsuń
  5. blog jest ok, tylko wydaje mi sie ze poza zdj gwiazd, modelek itd powinnas udostepniac tez swoje lub znjaomych zdj zen swoimi stylizacjami :)
    pozdariam buba3712 :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że zechciałaś skomentować naszego bloga :)
Pamiętaj jednak by nie używać niestosownych słów :)
Edyta&Evon